Ege_mommyy_11 eskiden yapılan şeylerin de belli bir mantığı olduğuna inanırım ama o zamanlarda doğan bebeklerle şimdikiler arasında çok fark var o yüzden eski adetler şimdilerde yapılınca bize mantıksız geliyor. Beyaz bir takım giydirirsiniz rahatça anlarsınız zaten sarılık görür görmez anlaşılabilir bişey kendi kızımdan biliyorum geceden sabaha sapsarı olmuştu yavrum