evremy0 ben şuan bu gönderiyi okurken bile aynı şeyi yaşıyorum. Doktoruma sordum bebek büyüdüğü için ve rahim diğer organları yukarı ittiği için normal dedi. Bana yürüyüş önerdi. Dimdik oturma ve karnını sıkıştırma dedi. Sırtını biraz arkaya yaslayarak otur dedi. Başka öneri vermedi. Ama yatarken bile olabiliyor