Kızlar 3 4 gün önce dr. Gittim sadece keseyi gördü bebek yoktu bugun randevum vardı tekrar gittim alttan bakıcaktı eğer bir değişiklik yoksa ilk karnımdan baktı daha net gözüküyor kesen ve büyümüş dedı alttan gerek yok dedı 10 gün sonra tekrar gel dedı şimdi bebek varmıdır ben hala tatmin olmadım görmediğim için gene acaba var hep içimde yaaaa