Sedefkitir12- Ozglsri bende Çiğdem hanımda 2 buçuk sene önce doğum yaptım suan yine hamileyim 2. Ye tekrar ona gidiyorum 🥰
ozlemyigit Bet6 merhaba doğum için gebzeye gelmeyi düşünüyorum ama 34 haftalıkken çiğdem hanım kabul eder mi acaba
Cemile91 arasa30 benimde 2. Bebeğim ceyhun hocadayım hayırlısı yarın doğum akşam 18.30 verdi gün güzel geçer inşallah