Kızlar merhabalar ben ikiz hamileyim 30 haftalığım şu an da protein kacagindan hastanede yatyrm enfeksiyonum çok yüksek 1 ay önce sağ bobregime böbrek simeseinden dolayı stent takıldı ve ondan sonra enfeksiyonum hiç düşmedi benimle aynı durumu yasiyanlar oldu mu uic olduysa neler yaptınız benimle paylaşırmisiniz 🙏🙏