Ben ölüyordum ellerinde neler yaşadığımı ben biliyorum ilk beneğim olmasına rağmen beni yarım bıraktılar bi daha normal doğum yapamayacağım bir sürü sağlık sorunu bıraktılar berbat bi hastane doktorları da bi o kadar pervasız muayenelerde bilgilendirdiklerinde için rahatlıyor ama doğumda asla o kadar ilgili değiller mesai saatlerinde doğum yapman lazım takipte olduğun doktor yanında olmasını istiyorsan yoksa ekstra ücret istiyorlar