Newmom777 Kızlar gebeliğinizde hiç pıhtılaşmadan dolayı düşüğünüz oldu mu bunun için nasıl tedavi gördünüz neler yaptınız yardımınıza ihtiyacım var.
fatos2404 Newmom777 bunu size kim söyledi çünkü öğrenmek için bazı testler gerekli oluyor, benimde öyle gebeliğin 32. Haftasına kadar sulandırıcı kullandım oğlum şuan 5 yaşında ayrıyetten bişey yapılmıyor
orkide123p3t Newmom777 Doktorunla konusman daha iyi olacaktır benim doktorum daha gebe kalmadan ecopirin baslamıstı gebe kalınca da 0.4 oksapar iğneye basladık doğuma kadar devam edeceğiz nasipse
Anne_oluyorum34 Merhaba bendede düşük oluyor çevrem pıhtılşmdan dolayı olabilir diyorlar doktora gitmem gerek benimde