Şuanda 5 haftalık gebeyim. 2 doktora gittim. Her ikiside dan diye bebege bağlanmayın ilk 3 ay düşük çok yüksek diyerek böylesi saçma bir cümle kurdu. Zaten heycanlıyım, korkuyorum, hassasım dedim ve 2 sinide bıraktım. Böyle birşey yaşayan varmı aranızda ?