Biliyorsunuzdur ben daha önce de yazmıştım, kısaca gelişim geriliği ve kan akımlarında sorun vardı 33+1 olmam gerekirken ölçüleri 28+5 çıkıyordu ve bu yüzden hastanede yatıyordum kan akımları yüzünden
20 Kasım Nst bağlandım ve sancı çıktı tekrar taktılar kalp atışında zayıflık başladı hava vs taktılar ama ara ara kalp atışları düşüyordu 15 dakika içinde doğuma alındım ve yanımda kimse yoktu eşimi beklemek istedim ama riskli dediler sezeryan ile bir güzellik doğurdum 1100 gramdı ama olsun sağlığı yerinde şükür sadece kilo almak için küvezde meleğim için dua eder misiniz Allah ın izniyle güzelce kilo alsın ve dokunabileyim 🥹🥹🥹🥰