Melikerim Canım aynı sorunu ben de 2 hafta önce yaşadım. Ben 28 haftalıktım o zaman. Doktorun büyük ihtimal progestan vermiştir. Onu mutlaka düzenli kullanman lazım. Daha haftan çok erken yemek ve lavabo ihtiyacı dışında ayakta olmamalısın. Çalışıyorsan rapor al. Benim de 30 mm di. 9 gün sonra tekrar doktora gittiğimde 36 mm olmuş dedi. Dinlenerek geçireceğin ve sabırlı olman gereken bi dönem. Allh yardımcın olsun 😊🙏