1acemi-annne11_ İyi akşamlar Hanımlar 39+4 deyin bebeğimin ayaklarını kaburgalarım da hissediyorum nefes alamıyorum ne oturabiliyorum doğuma mı yaklaşıyorum acaba
Alieymen31 1acemi-annne11_ bende 39+1 bende de öyle bana çatı muayenesi bile yapılmadı sancı da cikmiyir gelsin artık ya
seizetheday 1acemi-annne11_ evet nefes almakta güçlük de doğum habercisi umarım sağlıkla gelir en kısa zamanda 🙏🌸
nurikbal_06 1acemi-annne11_ ayyy 31 haftaligim vallahi bende aynı kemiklerini hissediyorum hareket ettikçe canımı yakıyo nefes almakta çok zorlanıyorum hem bir an önce doğurmak ıstiyorum hem de hareketlerini bedenimde olmasını özleyeceğim aklıma geliyo 🥹
kaju765 Aaa122 bende 33 deyim bende sizin gibiyim karnım catlaklarla doldu nefes alamiyorum gece yatamiyorum Allah affetsin bi yandan erken doğurmak istiyorum bi yandan da bebegimin tam gelişip günü gününe gelmesini istiyorum ama son zamanlar insanı gerçekten cok yoruyor
Aaa122 kaju765 ay inanır mısın aynı ben bi yandan öyle düşünüyorum bi yandan öyle Allah affetsin benimkinin gelişimi 2 hafta önde bi de kilo olarak ondan da mı ağırlaştım bilmiyorum
1acemi-annne11_ Alieymen31 bana da yapılmadı Salı günü 40 haftam doluyor kontrole gidicem doktorum açılma var mı diye bakacak çok tedirginim
alynozds Valla bende 32+4deyim hareketleri canımı yakıyor nefes alamıyorum ve kavuşmak istiyorum artık ama dediğiniz gibi gününde gelişip sağlıklı olmasını istiyorum ama günler geçmiyor sanki bu haftalar artık bıçak kemiğe dayandı yani 😂😂😂😂
Zulfiye06 Yaaa bende 36+5 im bide gebelik şekerim var istediğimi yiyemiyorum . Diyet diyet . Şeker düşmüyor 3 gündür hastanede yatıyorum şeker yüzünden . Alın artık bitsin diye yalvarasım var
Syda78 Bende 34 deyim mide yanması şişlik nefes darlığı bel ağrısı aldı başını gidiyor 39 falan hayal edemiyorum ya Allah yardımcımız olsun🤲🏻
Hg-ygthmz- 1acemi-annne11_ bende artık doğurmak istiyorum 37hafta oldum ama çok yoruldum uzseimdeki ağırlık beni mahfetti