Yaprakdokumuseverr Pendik medipolde aytekin hanıma gidenler cinsiyeti kaçıncı haftada söyledi? 12+4 üm söyler mi sizce?
Musmutluuu Yaprakdokumuseverr merhaba bana 12. Haftada kıza benzettiğini söyledi 16 da net söyleyeceğini belirtti ve tam 16. Haftada kesin kız dedi 🥰
Yaprakdokumuseverr Esra_4774 ultrason kalitesi çok kötü ya :( saadet hanımınki efsaneydi bu konuda hayal kırıklığı yaşadım
Brlsltn Yaprakdokumuseverr tüm ultrasonlar aynı diye biliyorum. Hoca söylemiştim ilk doğumun sezaryen olduysa ve göbeğin varsa görüntüyü etkiliyor ondan olmuştur büyük ihtimal ya önce sezaryen doğum yaptınız ya da göbek yağınız var
Yaprakdokumuseverr Brlsltn geçen ay saadet hanıma gittim çok net çekti ultrason görüntülerkende çok netti bunda ultrason çok pusluydu