Tugbagvn ben 5 haftalıkken gitmiştim alttan muayene oldum keseyi gördüm bi daha kontrole çağırdığında 5+5’tim hem bebeği hem kalp atışını duymuştum 7. Haftaya kadar alttan bakıldı doktorların alttan bakmak istemeleri daha rahat gördükleri için karından bakılınca o haftalarda net bir şey gözükmeyebiliyor bi sıkıntı yaşamadım ben doktor taa dibe kadar sokmuyor sonuçta o aleti bir sürü insan alttan muayene oluyor hatta 14. Haftamda ağrımdan dolayı acile gittim acilde bile alttan baktılar kanama falan varsa alttan daha iyi gözüküyor doktorlar bebeğe zarar verecek bir şey yapmazlar