Bende dogumdan sonra hastaneden cıktıgımın ertesı gunu doktorum bana 10 gun boyunca bır gun duş al bır gun alma dedı ben tabı korktum dıkısler acırsa bişi olursa dıye ama hıc bısı olmuyo ılık duşu aldıgımda sütümün ındıgını farkettım okadar ıyı geldıkı banyodan sonra dıkıs bölgesını fön makınesı ıle kurutup ıc camasırımı öle gıyıyordum suan 12 haftalık hamılegım ve yıne b dogumdan sonra uygulcagım seydır bu bırde kabız olmamaya bakın 😀bol kuru ıncır