Bahardp Doktorum propess diye bir ilaç ile rahim ağzının açılmasını kolaylaştırarak normal doğum süreci deneyeceğini söyledi var mı bu yöntem ile doğum yapan?
ecembugra53 Bahardp bana uygulanmıstı ama ben doğuramadım cocugumun suyu bitmişti acil sezeryan olmustum canım
Bahardp ecembugra53 anladım hayırlısı ya bende de işe yarayacak mı emin değilim kesin birşey söylenmiyor o yüzden sormak istedim teşekkür ediyorum