Ayssee__ Arasdeniz2 bence erkek kese böyle fasülye gibi olunca erkek yuvarlak olunca kız diyorlardı burda okuduklarımdan yola çıkarak 😁
sweetmom_ Arasdeniz2 pek anlamadım ama kız gibi hissettim. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşaAllah 🤲🏻😊
Barabar Ayssee__ benim kesemde fasulye gibiydi hatta baya fasulye Dr da erkeğe benzetmisti 13. Haftada ama fetal sonucu kız geldi 😊
Beeyzanurr Arasdeniz2 aras oglunuzun ismi mi Eger oyleyse karakter olarak Nasil bir cocuk biz de esimle bu ismi düşünüyoruz da
Arasdeniz2 Beeyzanurr evet, oğlumun iismi. Cok yaramaz ama bi o kadar akıllı. ama söz dinler genelde. Şanslı oluyormus aras isimli cocuklar. Ama bilemiyorum tabi🙂