Nazcelkk Merhaba kızlar 4 aylık hamileyim. Oksapar 0.4 kullanıyorum ilaca hala rapor çıkarttıramadım elinde fazla oksapar olan varsa kargo ücretini ben karşılarım göndermek isteyen var mı 🥲
Kediannesi1 Nazcelkk oksapar değil ama enox var aynılar diye biliyorum doktorunuza sorma şansınız var mı
Olqa40 Nazcelkk her 10 günde bir ailehekiminize yazdıra bilirsiniz. Ben haftaya Allah nasip ederse bebeğime kavuşacağım. Gebeliğimin başından bura o ilacı kullanıyorum hep 10 günde bir aile hekimine gidip yazdırıyorum.
Kediannesi1 Nazcelkk 3 kapalı kutu bir de açık kutu içinde bir kaç tane kalmış doğum yaptım yeni tarih problemleri yok o yüzden istanbul Küçükçekmece civarı oturuyorsanız elden bile gönderirim biriyle
Kediannesi1 Nazcelkk tamamdır bekliyorum mutlaka haber bir de biri daha rica etti size 2 kutu olarak göndersem olur mu hanımefendinin de çok ihtiyacı varmış
Kediannesi1 Nazcelkk merhaba iletişim kurdunuz mu doktorunuzla ihtiyacı olan biri daha var ona göre yarısını yada tamamını göndereyim
Surad7234 Selamün aleyküm arkadaşlar benimde yakınımin oksapar a ihtiyaci var bir ağır ameliyatlı kadına lazım sigortasi olmadığı için durumu pek el vermiyor yardımcı olmak isteyen varsa sevinirim
Mucizemses Olqa40 artık aile hekimi yazdıklarını kabul etmiyorlar ben de dün yazdırdım raporsuz veremem dedi bugün sabah 7 de gidip rapor çıkarttım
cihandurumerve Surad7234 yazdığınız bayanın elinde ki iğneler 4000 lik size göre dozu düşük gelir kullanamazsınız yine de doktorunuza danışın
Kediannesi1 Nazcelkk merhaba maalesef diğer hanımefendiye kargo ettim sizden cevap gelmeyince çok üzgünüm
Nazcelkk Mucizemses aile hekimi kabul etmiyorlar özel hastane etmiyorlar devlet yada eğitim araştırma