Duyguuu_18 melisa bir bitki adi caiz olmayacak bir durum yok yani. Melisa otu diye satilir hatta. Rahibe adi derken bu isim bircok dilde kullanilan bir isim yabanci uyruklu bir suru kisinin de adi melisa bu sebeple zaten ozellikle yurtdisinda yasayan turkler de cok tercih ediyorlar kolay telaffuz edildigi icin. Adi melissa yada melisa olan bir hristiyan kadin sonradan rahibe olmus olabilir bunda bir sakinca yok ki. Rahibelik korkunc kotu bir sey de degil zaten onlar da kendilerini Allaha adamis insanlar ama dinleri ibadet sekilleri farkli sonucta Allah hepimizin Allahi nolmus Melisa isimli biri rahibe olmussa Allah kabul etsin ne diyelim.
Ismin anlami zaten guzel bitki isimleri koyuyoruz yani cocuklarimiza. Mantiginizi kullanin bence her duydugunuza itibar etmeyin.
👍 Leyla nin yanina da cok guzel yakisir Leyla da ne guzel isimdir isimleriyle yaşasinlar kuzulariniz 😄