mrvsvs54 Herkese merhabalar adetim 2 gun gecti beta dun 553tu iki kez tekrar ettik normal ilerliyor carsamba gunu doktora gidecegim ama bugun sanki kasigim şişmiş gibi agrim var tedirgin oluyorum malesef normalmi yasayan bilgilendirebilirmi? 😞
KFeyza_ mrvsvs54 canım eğer 2 gün geçikmeyle 553 çıktıysa 2 gün sonra 1106 2 gün sonra 2212 2 gün sonra 4400 2 gün sonra 8800 olur keseyi de bebeği de görebilirsiniz bence
mrvsvs54 KFeyza_ evet canim adete 3 gun kala 168di duzenli yukseldi dun adet gunumdu 553tu yarin 1100lerde olmasi gerekiyor insallah sol kasigim cok agriyor bu aksamda daha once bos gebelik felanda gecirdimde tedirgin oluyorum ister istemez
KFeyza_ mrvsvs54 içini ferah tut ve rabbimin emaneti orada rabbime emanet et 🌺🌺 inşallah herşey gönlümüzce olur isteyen bekleyen herkese nasip olsun