Elis-im ah canım bende hamileyim resmen aseriyorum birayı gecen gün bı ablam yanimda içiyordu elinden alıp hepsini böyle bı an dikleyesim geldi o kadar benide kiniyorlar insanın canı bira cekermi herşeyi bebeğe naglama diye ama şuan içmem yasak mesela o yüzdende olabilirim çünkü imknasiyve yasak şeyler hep güzel gelmiştir bana neyse sütünü sagarsin öncesinden ictikden sonrada 24 saat emzirmemen gerekli ve ictikden sonra sürekli göğsün doldukça sutunu sagarak atman gerekiyor o birayı vucuddan diye biliyorum ama ben ocmedim sonradan bişey olur ben içtiğim bira ya bağlarım o yüzden bence benim şuan hayalim bı dogurayim emzirmeden keseyim bir sene sonra yani içerim hekde kafam rahat içerim diye avutuyorum kendimi bence sende öyle düşün boşver şuan tut kendini inanki ben resmen ekmek as gobi aseriyorum ama tutuyorum kendimi yinede sen bilirsin :))