sevgdemr5 Kesinlikle dyson. Annemde v8 kullanıyoruz, kendim v10 kullanıyorum, v12yi arkadasımda deneyimledim. V8 in bile çekişi çok iyi, bütçeniz hangisine yetiyorsa kesinlikle pişman olmayacağınız bir süpürge dyson👌🏻 Diğer markalarda zamanla çekim gücünün düştüğünü okumuştum