Arkadaşlar kız kardeşim bekar 22 yaşında fakat 1.5 ay sürekli kanaması oluyor sonra 1 ay falan düzelip tekrar oluyor bu durum kaç doktora Gitti fakat son gittiği doktor bu böyle devam ederse çocuğun olmaz demiş yumurtalıkları tembel çalışıyormuş ve doğum kontrol hapı vermiş bekar ama sizce mantıklı bu durum yaşayan var mı çevresinde falan