AnneRumeysa bende 27.haftamda gitmiştim düştüğüm için ama öyle büyük bir düşme falan değil yani sırf kontrol amaçlı içim rahat etsin diye. Normalde özel takipliyim. Gece olduğu için devlete gittim. Normal baktılar ultrasonda tahlil yaptılar falan herşeyin normal bebek gayet iyi falan dediler sonra alttan muayene diye tutturdular bebek iyiymiş gerek yok dedim. Sonra nstye soktular sancım falan çıktıysa alttan muayene yaptırıcam çıkmadıysa istemiyorum dedim biz zaten sancın çıkmasını beklemiyorduk nstye öylesine soktuk dedi😂 sonra hala ikna etmeye çalıştılar alttan muayene için sonra bebek ölür belki sende ölürsün vs vs diyip korkuttular ben istemiyorum ne varsa imzalayım dedim uzunca şey yazdırdılar ne evrak kürek varsa hepsini imzaladım çıktım vallahi. Hiç takılma. Korkutuyorlar insanı