Derinnmom 27+4 bebek şuan o kadar sert vuruyor ki, makat geliş pozisyonunda. Az önce çok sert vurdu ilk defa bu kadar aşağıda hissettim yani vajinamda gibi hissettim. Çok korktum. Bugün kontrole gittim herşey yolundaydı korkmalı mıyım?
iremnur_17 Derinnmom günümüz birebir aynı şikayetimiz de 🙄 dün kontroldeydim bende normal korkulacak bir şey yok dedi
berolsahin Derinnmom Korkmayın. 35. Haftadayım tekmeleri hala aşağıda. Daha doğum pozisyonu almadığından. O zamanlar bende de öyleydi, ani hareketleri oluyordu. Yeri daha geniş tabi keşifte. İçiniz rahat olsun
Derinnmom iremnur_17 bende ilk kez böyle oluyor ya, bugün kontrole de gittim doktor herşeyi iyi dedi. Yine de korkuyorum simdi
umrumdadegil Derinnmom tabiki doktor ultrasondan bakarken bebeğe rahim uzunluğuna da bakıyor erken doğum riski var mı diye altta hissetme sebebin makat gelişi olması zaten ayakları aşağıda olduğu için ayaklarıyla sert vuruyor sanki çıkacakmış gibi çok normal korkma🥰
iremnur_17 Derinnmom doktorum bol su içip dinlenmemi önerdi ve gerçekten işe yaradı bir tık yanlara vuruyor şimdi korkmayın bende ilk defa olmuyor arada yapıyor haylazlar 🙃
Derinnmom umrumdadegil ayy evet yemin ederim bi an fırlayıp çıkacak sandım 🤦🏻♀️ çok korktum. Doktor o konuda hiç kötü birşey söylemedi herşey yolunda sadece makat geliş onda da %80 dönüyorlar dedi
umrumdadegil Derinnmom bende çok soruyordum doktora ama alışırsın zamanla stres yapma sonraya doğru döner inşallah
Elfanne berolsahin merhaba bisey sorcam hareketleri ne zaman kısıtlanıyor acaba ya ben mahvoldum 32 den sonra azalıyor diyorlar doğru mu sizde nasıl oldu söyler misiniz