Esra2288 benmde ilk gebeliğim 21 haftalıkken kayıpettik. Simdiki hamilelik garanti olsun en iyisi olsun dedik. Perinatolog Prof Mahmut Tuncay Özgüne gidiyorum. Riskli gebelik uzmanı diye geçiyor zaten. Ben 7 haftalıktan beri ona gidiyorum ve çok memnunum. 32 haftayı geçtik. Ayda 1 kez ücret ödüyorum 15 günde bir gidiyorum en ince ayrıntısına kadar inceliyor. Tavsiye ederim