MelteM2cck Egmnemll bende merak ediyorum ya. Son 3 ayım. Tıp merkezine kontrollerime gidiyordum. Doğum yok malesef. Çakmak erdeme gitmeyi düşünüyorum ama doktor önerisi doğum fiyatları memnunluk çok önemli