SinemAyaz aaa ben de İngilizce öğretmeniyim 🙈 ve aynen sizin gibi 2,5 gün gidiyordum 😇 ev okula yakındı diye aslında benim için iyi oluyordu sabahları 10 dk yürümüş oluyordum dönüşte de aynı şekilde. öyle öyle sonunu getirdim çok şükür. Çok geçmiş olsun neyse ki sizin de çok fazla kalmadan ayrılmışsınız okulunuzda İngilizce öğretmeni açısından eksiklik yoksa dönemi kapatmanız çok zor olmaz inşallah 🙏