Kızlar 3 aydan sonra göğsüm büyümeye başladı 5 ayımdayım göğüs ucum göğüsümün 3/1 i kadar oldu neredeyse normal diye okudum ama asıl mesele göğsümün altdan büyümeye başlaması . Hep karnımı kremlerdim ama hiç göğsüm aklıma gelmemişti göğüs altımı aynada görünce anladım ne kadar çatladığını. Artık orayada sürüyorum ama neden alttan büyüyo? Sizdede öylemi üsten büyüse daha güzel görünürdü acaba doğumdan sonra emzirdikten sonra dahada aşağı gidermi?