AlpEmir 51_S 37 haftaya girdim bugün , benimki de aynı yalancı sancı galiba + Oturduğum yerden kalkmak zor geliyor baya
Hg-ygthmz- Gecem hafta 36 yfdim bende de çok aşırı kalça ağrısı oldu özellikle coknuzandigim zaman sabah uyandigimda yürüyeni yordum resmen ama geçti birden