tugbadurmaz34 momofmychildren ben sadece freely marka aldım hem ovulasyon hemde erken gebelik zaten ondan sonra hamile kaldım çok şükür 🧿♥️
tugbadurmaz34 momofmychildren ben yanlış hesaplamayla 7 gün kala yaptım çıkmadı 5 gün kala yaptım çıktı
momofmychildren Ozge56 aldım ama iyi mi acaba olumsuz yorumlar da vardı bı tek bu olunca almak zorunda kaldım
Abk31 momofmychildren çıkar canım benim de böyleydi test verdim pozitif çıktı ama çok yüksek değerler çıkmıyor yeni olduğu için hayırlı olsun şimdiden
Melyy25 momofmychildren bende freely kaset test ile öğrendim gebeliğimi 🤗 sizinki de baya baya belli ikinci çizgi içinize sinmezse başka bir markada alıp yapın yarın ama bence kan testi verseniz çıkar 🌸
momofmychildren Abk31 öncekinde bir hafta boyunca kan verdim yükselme oldu ama kimyasal yaşadım biraz beklesem mi
tugbadurmaz34 momofmychildren değerinin yüksek olması önemli değil önemli olan artış 2 günde bir kan verip takip etmen lazım 2 katı olması gerekiyor sağlıklı gebelik için
momofmychildren tugbadurmaz34 öncekinde düşük değer olunca bir hafta boyunca kan verdim ama kimyasal gebelik yaşadım o yüzden beklesem mi acaba
Hum_1 momofmychildren benimde ilk gebeliğim kimyasal oldu ama şimdi şükürler olsun 5 haftalık hamileyim aynı bu şekildi testim adet günümde bida yaprım inanmadım baya koyu çıktı beta verdim 450 çıktı sonra da yükselmeye devam etti 1 kere oldu diye bida olcak diye bişey yok içinizi ferah tutun ☺️
tugbadurmaz34 momofmychildren sağlıklı değilse bir şekilde yine belli olur ama tabiki de beklemek her zaman daha iyi bir defa kan ver gebe olduğunu öğren 7. Haftaya kadar bekle mutlaka o zaman gittiğinde hem bebeği görürsün hem de kalp atışını duyarsın
Hum_1 momofmychildren ederim tabi rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah siz gönlünüzü ferah tutun adet günü bida yapın isterseniz
momofmychildren Hum_1 adet günümu bilmiyorum 20 Ekim’de kanamam oldu kimyasal gebelik geçirdim kürtaj oldum 24unde kanamam bitti beta sıfırlandı doktor devam edin dedi denemeye o yüzden tahmini bu aralar regl olmam lazım
Hum_1 momofmychildren amin canım bizleri de haberdar et stres yapma insan inanamıyo korkuyo ama inşallah sağlıklı bi gebelik olur hepimizin 🤲❤️