Basakburcu 33 haftalık hamileyim ellerim ayaklarım çok kaşınıyor. Yarın kan tahlili yapılacak. Kolestaz yaşayan var mı? Riskli bir durum mu ?
busraoz0811 Basakburcu benimde şuan kaşınıyo göbeğim bacaklarım kolum. 38 haftadayim bende. Kaşınınca iz falan kalıyo mu sizde.
Melekler12 Basakburcu 1 ay boyunca sürekli kasintim tahlil verdim herşeyim temiz çıktı ama kasintim geçmiyordu sürekli duş aldım ve nemlendirici sürdüm vücuduma öyle geçti geçmiş olsun ❤️
Ummi_22 Basakburcu bende yaptircam çok kaşıntım olduğunu söyledim safra asidi testi istedi. Sizde bu testi mi yaptircaksiniz
Gul91 busraoz0811 ben dün söyledim,çocuğun kan dolaşımı iyi olduğu için doktor umursamadi.İnsallah 1 haftaya sezeryan olacak,dedi doğumdan hemen sonra geçer.
Basakburcu Gul91 sizin az kaldığı için belki test istememiştir. Uzun vadede riskli bir durum çünkü kolestaz.
Ummi_22 Basakburcu vericem de gittiğim hastanede yapılmiyormuş başka bir hastaneye randevu aldım. Siz devlette mi özelde mi yaptircaksiniz