Bahar11mucize Kızlar bebek çikoltasınıda kendim yaptım 😂😂 kuruyemişciden kare çikolata aldım kilosu 60 lirayadı 1 kiloda 136 adet geldi etiket bastırdım 15 20 liraya kendim kapladım çokda güzel oldu 50 taneside 60 lira istiyolardı ben hem daha fazla almış oldum hem daha uyguna geldi fikir olsun sizede 😂
Aliiss Bahar11mucize bende kendim kapladım 😂 eniştem bir kutu çikolata getirmişti onları folyoyla sardım üzerine kurdele geçtim 100 tane etiketi 10 tl ye bastırdım ve sonuç mükemmel 😂😂
Bahar11mucize bsrm bizim burda büyük bi fotokobici var canım ordan bastırdım benim etiketlerim artı bile 15 tane fazladan basmışlar 😂
Bahar11mucize busrasafak tabiki mesaj atarsan canım yollarım resimleri yapım aşamasındayken çekmiştim
Aliiss Vethekelif https://www.instagram.com/p/BqX7wfOjQKs/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=ow3aypo13ihc çok net gözükmüyor ama benimki burda var 🌸
Bahar11mucize Gzmocl çokta vakit almıyo bu gün hallettim hepsini çıktım çikolatayı etiketi bastırdınmeve gelsim kestim yapıştırdım hazır beklesin şimdi 😂