sevalciftci Kızlar 6 7 haftalarda aşırı mide bulantısı vardı bişey yiyemiyordum hiç şuan 9 haftalık oldum iki gündür iştahım açık yiyorum korku oluyor bazen bişeymi oldu acaba iştah açıldı böyle olan varmı göğüs hassasiyeyimde 6. Haftadan sonra yoktu
tugbadurmaz34 sevalciftci 14 e girmek üzereyim iştahım başından beri açık hiç bulantım kusmam olmadı 😂🧿🧿🧿🧿 çok şükür bebişte sağlıklı her hamilelik bir değil kimisi doğuma kadar kusar kimisi de benim gibi kusma bulantı olmadan gebeliğini rahat geçirir 😊