ressamanne_ Çok şükür bulantım hiç olmadı ama midem ağrıyor gibi arada kazınıyor gibi diyeyim. Tatlı vs bayılırım normalde komple kesildim sağlıklı şeyleri yiyorum ama ekmek bile 1 dilim yiyesim yok zorla noldu bu iştahıma y sizde varmı böyle şeyler🙈
Fatimecansu79 ressamanne_ bende 8 haftalık yemek yiyorum sofradan kalkmadan aç hissediyorum şekerli şeylere bayılırım görünce midem bulaniyor ah geçse biran ince bu zamanlar
prensesannesi_2227 ressamanne_ vala gebe olmadan once bnde oyleydım aclık bılmezdm smdi 5 haftalık ama asırı ıstahım arttı fazla yememeye calsyorm kızımda 40la gebe olup 60la doğurdm 20kg cok dedı doktor smdi bunda baklm kac alcm 😁açlıktan yatamyorm bıle
nezz98 İlk 3 ay bende öyleydim mecbur yiyordum 2 kilo vermiştim. 13-14. haftadan sonra bir iştah açıldı ağzımın boş durduğu saat yok😆 herkeste farklı tabi ama 3cü aydan sonra düzeliyor çoğu zaman
Mucizemses Bende aynı haftadayız aksine aşırı iştahım açık sofradan kalkıyorum yine acıkıyorum sürekli aç geziyorum gibi oluyor herşeyi yiyesim var 😝
Hum_1 Mucizemses ne tesadüf benimde aynı maşallah bi iştah var nolcak bilmiyorum sağlıklı olsunlar da tabi
ressamanne_ seweyt düzenli kan veriyorum takip için keseyi görmeye gitmedim kalp atışıyla beraber görmek istedik
Klcrn ressamanne_ ay hadi hayırlısı ben pazartesi gidicem kalp atışını dinlemeye oğlumdada 7.haftaya kadar bekledim bundada bekliyim dedim bakalım ne olucak
Pinaargunes ressamanne_ aynıyız desem 6 haftaya girdim normalde deli gibi tatli yiyen ben tatlı yiyemiyorum istahim yok 2 ogun anca beslenebiliyorum falan 😂💖🙏
Klcrn ressamanne_ duydum minnoşu yarın tekrar gidicem bir sürü tahlil istediler onları yaptırıcam 13haftalık ta 2li tarama istedi onu kesin yaptırcam zaten o kadar şuan iyi çok şükür