Akduygu İlk gebeliğimdede olmuştu ama 30lu haftalardaydım. Daha bebek çok küçük siyatik sinir ağrısı mı bilemedim. Bu haftalarda yaşayan var mı
Limoncicegi43 Akduygu sorma . Buda benim ikinci gebeliğim . İlk gebeliğimde daha geç olmuştu . Fakat bu gebeliğimde neredeyse bir aydır sağ kalçamın ortasına bıçak saplanıyor. Kemik batıyor. Bilmiyorum neden🙄inşallah ilerleyen zamanda daha da ilerleyip yatırmaz
[silindi] 23 haftaya girecem aynı dertteyim 2 haftadır kuyruk sokumu sağ tarafta inanılmaz ağrı ne oturtuyor ne yürütüyor bende ilk hamileliğimde son ayda yaşamistim doktora gidince sorucam