Selam kızlar ben 21 haftaligim henüz sizler gbi bende hissediyorum uzun zamandir. Uyku düzenine giriyolarmiş anne karninda bazen bende hissedemiyorum. Yanlız birşeyi merak ediyorum. Hala rahmimin hemen üzerinde hissediyorum tekmelerini. Çok aşagida gibi geliyor bana. Sizlerinde öylemi merak ettim. Ne zaman göbek deliği hizasinda olucaklar acaba 😏