2bebislianneee Kızlar 38+1 gebeyim soğuk almışım galiba hapşırık burun akıntısı falan var. Ne yapabilirim sizce korkuyorum bebeğe enfeksiyon falan geçer diye. Benim durumumda olan var mı ???