Ssa aynı tarif ettiğin acıyı ben de yaşadım ki şimdi daha hafif. Doktor bebeğin başı olduğu için ağrı olabileceğini söyledi. Sonra bebek ters döndüğü için de biraz daha rahatım poposu var artık :) bu arada karaciğer safra ve böbrek gibi üst karın ultrasonu çekildi sonuçlarımı henüz almadım ama bakarken bi şey görünmüyor dendi. Kan tahlillerim ve idrar tahlilim temiz çıktı.