Patito__ Selam arkadaslar Bugun pikten sonraki 12. Gunum Freelly test yaptim. 2 dkya sonuc diyor benimki bes dkkya hafif birseyler belirdi ama belkide kurumadir varmi fikri olan tbiki adeti beklicm de yine birsylr duymak istiyor insan :)))
Ezel16 Patito__ Canım siyah beyaz efekti yapıp atar mısın ? Belki öyle daha fazla belli olur ya da testin arkasına flaş tut varsa bişi çıkıyor ..
ASE6154 Patito__ 12 gün erken biraz 14 günden sonra bile çıkmayabiliyor adetinizin geçmesini bekleyin
Busra7505 Patito__ siz bilirsiniz acile gidip gebelik testi yaptirmak istediginizi soylerseniz de hemen kan tahlili verebilirsiniz kesin sonuc ben merakimdan beklemeyip direk kan tahlili yaptirmistim cikmisti 😊
Patito__ Ysmnpmk bende gordumde belki kuruma cizgisidir bakalim tekrrlayablrsem yarin sabah ilk idrrla tekrrlicm
Patito__ Busra7505 belirti olsa belki giderdinde belirtim yk :)) bakalm adetim pazar belki tekrrlrm yarin koyulk varsa gider kan veririm
Patito__ Ezel16 siyah beyaz yapayim bir tamam sabah zaten tekrr yapcm bakalm pek umudum yoksa belki dior hep beynimin ici :)))
Ezel16 Patito__ Tamam canım yap bekliyorum 🫠 Namaza gidicem daha 🥲 Belki vardır ya nasip sabah yine tekrarlar yaparsın test ☺️
Ezel16 @Patito__ Teste normal baktığında hiçbirşey yok negatif böyle yaptım çıktı umursamadım yoktur falan sonra erken gebelik testi yapmıştım pozitif .. Sonra kanda da pozitifti.. Bence dene 🥹
Ezel16 Patito__ Kuzum 2. fotoda çok silik gördüm ama ben görmek istediğim için mi gördüm bilmiyorum.. Alttan flaşla bakıp çek benim yaptığım gibi baya yaklaştır flaşı teste sonra bir yandan başka telefon ile çek ne çıkacak ..
Umut_aras Ezel16 merhaba sizinle geç bı saatte konuşmuştuk yani siz olduğunuzdan emin değilim nasılsınız beni hatirlayamazsaniz sizinle konuşmadık kullanıcı adını sizinkine benzettim kusura bakmayin