Kızlar doktorum idrarımda hafif koyuluk olduğunu ve ilaca gerek olmadığını söylemişti. Bol su içmemi söyledi her şey normal giderken bi anda yine mide bulantı ve kusmalarım başladı ve ben bu iki günlük süreçte yiyip içemedim suya dikkat etmedim çünkü hepsi afedersiniz istifra ile zaten geri geliyordu. Bu sabah idrarımdaki kıyuluk aşırı derecede kahveye yakın diyebilirim artmıştı. Daha önce böyle bi durum yaşayan oldu mu henüz doktora da gidemedim 🙁