yagmurturk tuzlu, ödem yapacak gıdalar tüketmekten, karbonhidrat hamur işi yağlı gıdaları çok yemekten oluşur. Fakat yüksek tansiyon tehlikelidir. 13 /8 üzerine çıkıyorsa acile gidin hele ödem falan çoksa ihmal etmeyin. Yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesi belirtisidir allah korusun hem bebeğe hem size zararı dokunabilir