yagmur-68 Merhabalar 7 kasımda çatlatma iğnesi yaptırdım 16 gün beta hcg 325 çıktı beklenen adetime 4 gün var sizce bu değer normal mi yani olması gereken mi cevap verirseniz sevinirim 🥹
K-1997 yagmur-68 önemli olan iki gün sonra yüzde 60 yada iki kat artması canım herkeste farklı olur 🥰
1prensesannesi__ yagmur-68 bi nevi gecikmenin 1. Gunu falan diyebiliriz catlamayi goze alinca benim adetin geciktigi 1.gun 293 du cok iyi bi sonuc 🥰
Ecexxxxxx yagmur-68 onu düşünme 2 gün sonra tekrar test ver artış olduğu sürece sıkıntı olmaz bunlara kafanı takıp stres olma bence
yagmur-68 srparlk ayy gerçekten mi inşallah bi sıkıntı çıkmaz çünkü bir yıl önce bir boş gebelikten düşük yaptım