Buzprensesi saol canım 🙏 sende bebişine sağlıkla kavuş inşallah 🙏 Doğum sırasında hiç birşey hissetmiyorsun öncelikle odaya çıkınca ağrı kesici vuruyorlar ağrı oluyor ama dayanılmayacak bir ağrı değil kuzum ilk yürüyüş biraz ağrılı oluyor sonrası daha rahat geçiyor ben 2. Gün kendi başıma yürümeye başladım tuvalet ihtiyacı tek görebildim 3 . Gün bugün daha da iyiyim bolca yürüyüş yapmalısın ve su çok iç refakatcı bence 2 kişi olsun rahat olabileceğin 2 kişi biri bebekle biri seninle ilgilenir ilk gün özellikle ama korkma hiç rahat ol çok ağrı olmuyor