Kızlar bilenler yardımcı olabilir mi 37. Haftadayız aşağıda yoğun bir baskı ve ayağa kalktığımda yürümemi zorlaştıracak sancım var oturunca yatınca geçiyor. Bebek geçen hafta baş aşağı dönmüş nst de hafif sancı çıkıyor. Doğum belirtisi midir planlı sezaryenime 2 hafta var daha 😔