Ayselkatadeniz Bugün devlet hastanesine gittim gebeliğim yeni diye alttan muayene etti zararı var mı korkuyorum birileri zararlı diyor birileri normal diyor???
1s1e1d1a_ Ayselkatadeniz gebeliğin yeni diyemi? Benim bildiğim hamileliğin son zamanlarında çatı muayenesi yapılır
Cigdem_48 Ayselkatadeniz benim bildiğim ve benim muayene olduğum 37. Hafta yada 38. Haftada yapılıyor devlet hastanesinde ben 37. Haftada alttan elle muayene oldum normal doğuma uygun mu diye
Gizemkus Ayselkatadeniz ben de ilk gittiğimde bebek daha çok küçük karından görmem zor olur deyip ultrason aletiyle alttan bakmıştı şuan 32+5 haftalıkığız bı sorun olmadı çok şükür 🌸
Tazeanne68 Ayselkatadeniz ben 6 haftalikken lekelenme yaşadım canm bende de alttan muayne dediler bende şaşırdım 6 haftalık bebek göbekten görünmez dediler bende izin verdim zaten alet rahme ulaşmıyormus vajina girişine kadar giriyormuş arastirdim çok şükür bisey de olmadı
Ozr42 Sık sık bakılırsa sıkıntı bazen kese görülmezse yada kalp atışı için alttan bakarlar . 1 kereden bişey olmaz. Doktorlar kötü olacak birşey yapmaz .
Melike_4949 Ayselkatadeniz 12 . Haftaya kadar alttan muayene oldum göbekten dolayı hiçbir sorun olmaz Allah’ın izniyle
Kubikya Yeni gebeliklerde falan bakılır zaten alttan ultrason ile. Alttan muayene çok çok farklı bir şey bilmediğiniz için korktunuz muhtemelen
Iremkoko Ayselkatadeniz bende baktırmıştım cünkü rahmim tersti ultrasonda gözükmüyodu bi zararı yok ama cevremdeki herkes zararlı demişti bu bi kulaktan dolma bilgi