Boncukk123 Hlimee folidays kullandım bir ebe tavsiye etmişti içinde iyot folat b12 b6 d3 vitaminleri vardı ben memnundum mide bulantısı vs yapmamıştı canım 12.haftada bıraktım
tugbadurmaz34 Hlimee evet folbiol çok yüksek sadece gebe kalmadan önce kullanılması gerekiyor şu an kullanmayın ben Folate 12 kullandım 3 ay boyunca memnundum şimdi omegalara geçtim
yeniannna34 Doktorum folidoce verdi banada Folbiol yüksek doz İlk gebeliğin sonlandırıldıktan sonra kullanmıştım onu daha çabuk toparlanıp hani gebe kalmak için Herhangi bir folik Asst vermedi mi başka
Mavii17 Merhabalar ben folicus plus kullanıyorum doktorum vermişti ilacım bitince eşim yenisini aldı ama kutusu farklı içerikler aynı yine de tereddütte kaldım