Merismeryem kimseyi dinlemeyin,herkesin acı eşiği aynı değil kasmayın kendinizi bebeğe odaklanın🙏İlk iki gün zor geçiyor ama kendinizi bırakmayın bol bol yürüyüş yapın,ayva ve kayısı hoşafı götürün onları tüketin rezene çayı için gazınızı çıkarttıktan sonrası kolay hatta ben 2.gün büyük abdestimi bile yaptım.