Sesusa Merhabalar herkese.. hsg çektirdim bugün tüplerim tıkalıymış açtılar 1 seneye yakın bebek deniyorduk. Hsg çekimi sonrası gebe kaldınız mı? Aynı şeyi yaşayan var mı acaba😞
babyiscoming_ Sesusa bende 2 gün önce çektirdim benim tüpler açık çıktı. İnşallah bu ay hamile kalırız ❤️
Lavinia96 Sesusa evet çektirdiğim ay hamile kaldımmm🌸 İnşallah bu ay sizde güzel sonuçlar alırsınız 🤎
OzgeHasbi Bana HGS sonrası kanalları açamadık dediler fakat açılmış sanırım 3 ay sonra hamile kaldım ümidinizi kaybetmeyin inşallah sizin de bebeğiniz olur
Ezgijoe Bende çektirdim 1 ay sonra hamile kaldım inşallah seninde olur etrafımda bunu yaşayan çok da arkadaşım oldu
Papatyadusler Bende çekildim tüpler açık dendi geçen hafta şuan deniyrouz ama pcos olduğum için acaba yumurta oluşmuyor büyümüyor hsg nin faydası olur mu diye düşünüp duruyorum napalim allahtan ümit kesilmez
NovaVina_ Agustosta cekildim 6 mm polip disinda bir sorunum da yok ancak gebeligi henuz yakalayamadik 🥹