Canım bence ne derse desin emin olma çünkü ben 12. haftada gittiğimde bana çıkıntısı yok %95 kız demişti tabi ben de hep kız hissettiğim için adı bile hazırdı ta ki 16. haftada bir gittik kontrole orada bir şey gözümüze batıyor bir baktık neymiş bir çıkıntı var ve dopplerle baktı erkek olduğu kesinleşti şimdi adı bile yok oğluşumun bulamadık bir türlü 😅o yüzden bence bekle derim💚