Rana26 39+4 ssvd adayıyım bugün muayenem vardı nstde 20 lerde sancım açıklık hiç yok rahim ağzı uzun dedi 😭 ne yapıcam ben akıl verin
MinikKalpb Rana26 benim arkadaşım da öyleydi 1 saat ılık suyla duş aldı bir saat banyoda kaldı suyla temas halinde kaldı sonra doğum başladı açıklığı yoktu sancida yoktu banyodan sonra doğumu başladı
ms_annisko_ MinikKalpb benim de sancılarım var ama doktor çatın çok dar dediği için ve Bebekte iri olduğu için normal doğumun riskli olur dedi ne yapacağımı bilemiyorum sezeryan günü verdi onu bekliyorum mecburen
MinikKalpb ms_annisko_ evet normal doğum yaptı hatta hemşire demiş sabaha kadar bebek doğmaz diye 1 saat duşta kaldi sonra doğdu çok şükür onunda ne açıklığı vardı ne sancısı